woensdag 4 februari 2009

Conclusie en Evaluatie Jesper

Conclusie
Ik vind de Unox reclame die wij hadden uitgekozen van erg hoog niveau. Er is op veel details gelet en alles is erg compleet. Er zit van alles in zoals humor, romantiek, ontspanning, verbazing en opluchting. Alles word erg goed gespeeld door de drie acteurs die aan deze reclame deelnemen. De sfeer die de makers proberen neer te zetten is daarom erg geslaagd. Niet alleen door het goede acteren maar ook door bijvoorbeeld de symbolieken die worden gebruikt. Als je naar de reclame kijkt krijg je echt het idee dat Unox eten een typisch Hollands product is en dat het ook nog gezond is.

Evaluatie
Ik vind dat het project uiteindelijk goed is verlopen. We gingen heel erg goed van start en liepen volledig op schema. Na de kerstvakantie verliep de communicatie even iets moeizamer doordat we in de vakantie niet echt veel hadden doorgewerkt en niet precies wisten wat iedereen nu wel en niet had gedaan, dat kwam onder andere door ziekte en daar is natuurlijk niks aan te doen. Na korte tijd liep alles gelukkig toch weer zoals het moest en uiteindelijk is alles goed gekomen. Over de samenwerking, die voornamelijk via internet verliep ben ik dus zeer tevreden. Persoonlijk liep mijn planning alleen de laatste paar weken een beetje verkeerd omdat we in één keer heel erg druk werden met andere dingen voor school maar ook dit is uiteindelijk ruim op tijd opgelost.

Ervaring
Ik vond het wel een leuk project om aan te werken. Het was een groot voordeel dat je zelf een commercial uit mocht kiezen. Daardoor gaat het werken aan de opdrachten ook makkelijker. Ik heb er ook wel aardig wat van geleerd. Onder andere werken met Celtx, werken aan een weblog en vele begrippen zoals USP.

Geen opmerkingen: