maandag 8 december 2008

Planning

Planning Project

week 48-50 -
1. Uitkiezen van de commercial
2. Weblog opstarten; vormgeving in stijl van de reclame (26/11/08)
3. 2x per week wordt er iets gepost op de weblog, de onderwerpen worden
afgesproken. Ook bijhouden; eigen inbreng op weblog, notulen, etc.
week 50 -
4. De weblog valideren; hiervan de resultaten posten op de blog (Jesper)
5. Foto's plaatsen die in verband staan met de reclame; materiaal op internet zoeken die van enig belang kunnen zijn (Malou & Mariëlle)
week 50-1 -
6. Opbouw en layout in verslag realiseren (Malou)
7. Verwijzing maken naar het weblog; deze uitleggen (Jesper)
8. Een pakkende inleiding schrijven voor het verslag (Mariëlle)
9. Bronvermelding voor verslag bijhouden/verzamelen (Jesper)
10. Duidelijke foto's/tabellen (etc.) bij elk hoofdstuk (iedereen)
11. Wat is Narrativiteit? [hoofdstuk] (Malou)
12. Uitleg van de dramaturgie van de reclamespot [hoofdstuk] (Mariëlle)
13. het culturele verhaal in de spot [hoofdstuk] (Jesper)
14. Wat is in de commercial de basale sturing van perceptie [hoofdstuk] (Mariëlle)
15. Script van de reclame (Malou)
16. Scenario van de reclame (Jesper)
17. Storyboard van de reclame (Mariëlle)
18. Welk product word er verkocht (Malou)
19. Wat is de USP [hoofdstuk] (Jesper)
20. Centrale boodschap in de reclame [hoofdstuk] (Mariëlle)
21. Doelgroep van de reclame [hoofdstuk] (Jesper)
22. Hoe probeert unox aandacht te vestigen op product [hoofdstuk] (Malou)
23. Is er manipulatie? [hoofdstuk] (Marielle)
24. Is de boodschap sterk overgebracht? [hoofdstuk] (Malou)
25. Worden er symbolieken gebruikt? [hoofdstuk] (Jesper)
26. Samenvatting van e research [hoofdstuk] (iedereen)
27. Conclusie, evaluatie en eigen ervaring [hoofdstuk] (iedereen)
week 1 -5 -
28. Maken van een Power Point voor presentatie (iedereen)
29. Conclusie/Analyse (iedereen)
30. Presentatie (duidelijke rolverdeling!) (iedereen)

Geen opmerkingen: